al contingut a la navegació Informació de contacte

Club Futbol Artesa de Lleida

futbol1.jpgescutFutbol.png

Fundat l'any 1923

Història

Les primeres pràctiques futbolístiques a Artesa de Lleida es poden situar cap a finals de la segona dècada del segle XX, coincidint amb l’etapa en què el futbol pren un notable impuls a la ciutat de Lleida i, en general a les Terres de Ponent.

El CF Artesa de Lleida es va federar l’any 1923. Aquell mateix any, va participar, per primera vegada, al campionat provincial de segona categoria (temporada 1923-24), inclòs a la comarca número 3, un grup format a més pels equips de Torregrossa, Juneda, Joventut Nova de Borges Blanques, Vinaixenc i  Puigvertenc.

Des d’aleshores, el C F Artesa de Lleida ha recorregut una llarga singladura amb etapes de tot tipus, fins i tot des de mitjans dels anys cinquanta i fins a mitjans del seixanta del segle XX, la pràctica del futbol federat va deixar d’existir per manca de terreny de joc i altres de ben properes per manca d’organització.

Des de sempre jugadors, juntes rectores i afeccionats sempre han tingut il·lusió i entrega per tirar endavant el club i que el 1923 puguem celebrar seu el centenari..

Domicili social: c/ Lleida, 36 25150- Artesa de Lleida

Horaris Partits: consulta a les xarxes socials del CF ARTESA

Localització: CAMP DE FUTBOL MPAL. D'ARTESA DE LLEIDA està ubicat al passeig del cementiri,8  al costat del pavelló municipal.

Preu entrada no socis:  5 €

comprar abonaments de temporada 2022/2023, feu clic aquí.

mail: cfartesadelleida@gmail.com

web: http://facebook.com/cfartesalleida